منتدى الليل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الليل

كل ما هو جميل فى الانترنت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Empty
مُساهمةموضوع: نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين   نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Icon_minitimeالثلاثاء مايو 08, 2007 8:23 pm

نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Icon10 تعالوا اقرو نكت تهبل عن الشباب

طالب خرج من الاختبار أول واحد ليش ؟؟ عشان ابوه قله ابيك تطلع الأول نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Laugh520) {this.width=520;this.alt='أضغط على الصورة لعرضها بالكامل';}" border=0>

في 2 صحاب واحد نجح في الباكلوريا و الثاني لا... فقرر الثاني أنه ينتحر فقاله صاحبه أنا حنتحر معاك مراح أخليك تموت وحدك... قاله شو اللي بيضمن لي? قال له انا حنتحر قبلك لما مات صاحبه... بدى يستعد... قال له الموت: لا انتظر احنا ما نقبل الا حاملي الشهادات ............... نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Biggrinbounce2520) {this.width=520;this.alt='أضغط على الصورة لعرضها بالكامل';}" border=0>

واحد قتل أبوه علشان يرولة مدرسة الأيتام نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Laugh520) {this.width=520;this.alt='أضغط على الصورة لعرضها بالكامل';}" border=0>

الأب : هل اخذتم الضرب في الحساب....الابن : نعم يا ابي وفي الجغرافيا أيضاً نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Laugh520) {this.width=520;this.alt='أضغط على الصورة لعرضها بالكامل';}" border=0>

المعلم : من أين نستورد الشاي...الطالب : من عند الجيران نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Laugh520) {this.width=520;this.alt='أضغط على الصورة لعرضها بالكامل';}" border=0>

اتمنا عجبوكم.................................... نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Glcklch_5520)'أضغط على الصورة لعرضها بالكام
https://hema.niceboard.com
Bugiz

نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين   نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 9:21 pm

whahhahahaahhaah cheers
7ada fan Very Happy thanx bro loved it;)

نكت عن الشباب عشان نكون متعادلين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-